Markoff's blog - dennik z Ciny 2011-2016 a cestopis z Azie 2010-2011

Pozostali po obetiach v Novakoch dostanu milion

Rozne - 07.03.2007 - Markoff

Zivot to obetiam bohuzial nevrati, ale je to aspon mala nahrada pre smutiacich pozostalych za ich blizkych. Za toto odskodnenie treba pochvalit premiera Fica, ktory tak da pozostalym rovnaku sumu ako dostali aj pozostali po 4 obetiach banikov v Novakoch. Je to vyssia suma nez daval lakomy Dzurinda pozostalym po vojakoch.

Praviciarske hyeny melu cosi o tom, ze Fico ma vladnu rezervu 100 milionov a nie 25 milionov, takze z nej moze viac rozdavat. No a co, kto branil Dzurindovi spravit si vacsiu rezervu? Tu sa da vidiet komu naozaj zalezi na ludoch a preto si Fico mudro vytvoril vacsiu rezervu.

Som si isty ze Fico odskodni aj pozostalych po dnesnych 2 mrtvych policajtoch pri autonehode pri Spisskych Vlachoch na vychode, urcite po nich tiez zostali pozostali a je to tragedia. Premier Fico totiz odskodnuje vsetkych statnych zamestnancov a nepovazuje zivot medialne znameho mrtveho za vzacnejsi ako je zivot hocijakeho ineho statneho zamestnanca, ktory tragicky zahynie, ked vykonava dolezitu sluzbu pre stat.

Nechapem narek pravicovych hyen ktorym vadi, ze Fico dava tymto pozostalym po milione, ked okrem toho im dava peniaze uz len Ministerstvo obrany po 100000, odbory po 50000 a Ministerstvo prace po 25000. Je ludsky zivot hodny snad len 175000, co by dostali pozostali bez Fica? Urcite ma k jeho hodnote blizsie milionova suma, ktoru im da Fico.

Spravil som dobre, ked som min. volby volil stranu SMER a pana Fica, takato politika sa mi paci viac nez ta hnusna podnikatelska dzurindova, ktory vobec nemyslel na ludi. Hlupaci nezamestnani v statnom sektore nech si dalej platia svoje zivotne poistky, my nastastie nemusime, lebo mame premiera Fica. Navyse ti zavistlivi praviciari sa nezmozu uz ani na ziadne poriadne argumenty a tvrdia dokonca take nezmysly, ze Fico tie peniaze rozdava v ramci svojej reklamy, zeby klesol pan Fico az tak hlboko si moze mysliet naozaj len zavistliva hyena co nedopraje peniaze pozostalym.

Co tym praviciarom vadi ked chce Fico odskodnit statnych zamestnancov zo statnych penazi? Pyta snad peniaze na odskodne Fico od nich? Nie, Fico berie usetrene peniaze z vlastnej rezervy vlady!

>> Novsi - SME pisu udajne diletanti a vraj o tom aj sami vedia - vyber zo sobotnych SME
<< Starsi - Autonehoda v Novakoch

Komentarov: 15

Electron
Naozaj nevie, co si tymto clankom chcel povedat. Nehnevaj sa, nepochopil som.

Markoff - ked nemas zmysel pre ironiu tvoj problem, ostatne je zname koho som volil, boli o tom clanky.
08.03.2007 - 05:19
Didino
Tak to som nepochopil ani ja. Co takto odskodnovat pozostalych vsetkych mrtvych, napriklad kazdy den niekto zahynie na nasich cestach, alebo ti nemaju pozostalych? Mna by skor zaujimalo ci bude za to co sa stalo, niekto patricne potrestany.
08.03.2007 - 06:33
Andy
pred par dnami si tu pisal, ako sa toto nestastie precenuje a dnes kladne hodnotis velke odskodne....

Markoff - ano, vystihol si to uplne presne, este nad tym popremyslat...
08.03.2007 - 08:15
Matroxka
Zjavne ste nepochopili ton tohoto clanku, fakt obcas nezaskodi precitat si aspon cast starych clankov ktore tu Markoff uverejnil.
08.03.2007 - 10:07
Peter
good point markoff. Pravda je ale taka ze v kvalite propagandy je zatial Fico neprekonatelny. Je v tom podstatne lepsi ako Meciar alebo Dzurinda. Okrem toho, ze to dobre ovlada ma este k dispozicii nieco co oni nemali - podstatne viac volnych zdrojov zo statneho rozpoctu a dokonca si na to nemusi ako Meciar poziciavat.
Je jasne, ze cca 30 percent volicov to nepresvedci, ale jemu uplne staci tych zvysnych 70. Co myslis markoff, kedy a ci vobec sa Ficovi zruti jeho PR strategia?

Markoff - nepocitam s tym ze by Slovaci precitli ze z nich niekto robi blbcov (aj ked vsetko je mozne, uz to raz s flasikom vo volbach prepalil a pomaly sa k tomu prepalovaniu zacina blizit, vsetkeho vela skodi, aj fica ktoreho maju ludia radi, naopak napriklad meciar nam teraz chyba a je nam vzacny), takze ak nebude robit ziadne zasahy do ekonomiky tak nevidim dovod na stratu popularity, volby su este daleko, za sucasneho stavu nevidim dovod preco nevolit Fica, nespravil nic zle, len pomohol vacsine ludi, ekonomika slape vyborne a nejaku slobodu vyberu poistovne maju ludia na haku, aspon sa o to nemusia starat, takze zostava len dufat ze to Vlado ci Jano v ustrani nevydrzia a rozhadaju sa. respektive je tu este dost drsna sanca ak je opozicia ochotna sklznut k populizmu a oslovovat tupe masy, tak po prijati eura a naslednom zdrazeni ktore sposobi fico ma prilezitost ziskat body. tiez dost nestabilne skupiny su aj uvrieskani pracovnici v zdravotnictve a skolstve (aj im naslubovali platy), takze ak im pred volami zase naslubuje nieco opozicia tak ma sancu. a teoreticky je tu este sanca ze by sa pustili do reformy skolstva, tym naseru uvrestanych vysokoskolakov, najblizsia prilezitost vyzera byt novy cestny zakon ktorym moze kalinak nasrat vodicov + ukrajinska hranica a schengen cim moze nasrat kalinak+fico vsetkych volicov. v principe mi nevadi naozaj ani sucasna ficova politika ked vazne nic nerobi, mohlo by byt sice lepsie (nizsie dane), ale mohlo by byt aj horsie (ak by nieco robil), status quo je vcelku OK. opozicia ma sancu na navrhoch lubivych zakonov ako znizovanie dani, zvysovanie dochodkov a moze vykrikovat ze fico nechce dat ludom vacsie platy ci dochodky, aj ked u fica nikdy nevies a je moznost ze to schvali, ale snad do prijatia eura si take lapsusy nemoze dovolit, problem je ze po prijati uz hej a volby su az dlho po prijati, takze opozicia v podstate nema co teraz robit, najskor rok-dva pred volbami co si uz ludia zacnu pamatat.
08.03.2007 - 10:55
judas
Heh, Markoff, ty mas taky problem, ze ludia tvojim clankom nerozumeju a vzdy to skonci tym, ze pises este dvakrat tolko textu do komentarov, aby si jednak z tych ludi spravil debilov, jaki su nechapavi, a aby si druhak vysvetlil, co si chcel vlastne povedat. (To vacsinou tiez nepomoze...)

Zmysel pre ironiu mi skor chyba u teba. To, co si napisal, je predsa uplne legitimny nazor lubovolneho ficovca bez akejkolvek ironie (ked si odmyslim, ze si to pisal ty). Myslim, ze tuto prilezitost kydat na Fica si mohol vynechat. Mame tu predsa mnozstvo inych kauz (poistovne, zakonnik prace, vyvlastnovanie, Meciarov syn, atd, atd). Toto ti fakt nevyslo.

Markoff - ta zavorka vazne nema chybu:
"Zmysel pre ironiu mi skor chyba u teba. To, co si napisal, je predsa uplne legitimny nazor lubovolneho ficovca bez akejkolvek ironie (ked si odmyslim, ze si to pisal ty)."
vazne uplne nepodstatny detail, to je asi ako keby Zajac vykrikoval "Zrusme 20-korunacky, su antisocialne!", krical by legitimny nazor lubovolneho ficovca a vazne neviem kde by v tom bola ironia az na to ze by to hovoril "autor" zajacovych 20-korunacok, odporucam nastudovat si co to je vobec ironia...
08.03.2007 - 15:25
Markoff
mas pravdu ze je to nazor lubovolneho dementneho ficovca ktory som napisal akoby ja

problem bude skor v nechapavych ludoch, kto ma rozum a pozna ma clanok pochopi a kto nie, ten sa bude vypytovat ako som mohol za par dni zmenit nazor o 180 stupnov, pre tych druhych clanky nepisem a nevolam ich sem

ak vazne niekomu ani pri poslednom odstavci nedocvakne ze je to ironia, kedze vladna rezerva nie je nic ine ako nase peniaze, tak vazne nemam slov k jeho inteligencii a sorry ale pre uplnych debilov clanky odmietam pisat, ti nech si najdu radsej iny web
08.03.2007 - 15:28
Didino
Existuju aj ine ako "nase" peniaze, s ktorymi stat disponuje?
Nevedel som, ze pred precitanim nejakeho Tvojho clanku je potrebne precitat si vsetko co si napisal pred tym, aby som spravne pochopil, co tym chcel basnik povedat.
Dufam, ze si spravne pochopil moj prispevok, lebo ak nie, potom podla tvojej logiky by si musel byt nechapavy clovek ( a to som este nepouzil to tvoje druhe oznacenie, ze "debil" ).
09.03.2007 - 07:26
Electron
Markoff, ja mam zmysel pre ironiu, aj chapem, co si tym clankom myslel, ale akosi my to vobec nepripada citatelne. Nic nove si nepovedal.
A k tvojej odpovedi Petrovi: Nemyslim si, ze by politika mala byt o niecom inom ako PR. Politika je vzdy iba reklama. A tak to ma byt. V demokratickom state je politika vzdy o presviedcani mas ludi a nie nejakych intelektualov. Fico ma jasny slovnik, pouziva casto rovnake frazy. Jednoducho, ludom sa paci. Ked sa im prestane pacit zvolia si noveho "maskota". Je to sice necitlive, nemusim s tym suhlasit, ale kazde verejne vystupenie politika je vopred premyslena hra. A na to ludia nikdy nepridu, nemaju cas nad tym premyslat. Nepotrebuju nad tym premyslat, maju kopec inych starosti.
09.03.2007 - 19:13
Markoff
didino staci pouzivat rozum, vazne komu nedocvakne v posl. odstavci ze sa jedna o ironiu (uz okatejsia byt nemoze), nech sem radsej nelezie, kvoli takymto hlupakom tu musim potom pisat vysvetlenia pre debilov (dobre som vedel uz pri pisani, ze ten clanok kopec ludi, mozno aj vacsina nepochopi a bude sa pytat, ale nebudem ho kvoli nim pisat blbuvzdorny, chodte do USA ked potrebujete vsetko predzute a tazi sa vam pouzit rozum), uz dlhsi cas sa pohravam s myslienkov ze sa na blbcov v komentaroch vyseriem a nebudem na nich reagovat a vodit ich za rucicku a vysvetlovat im co som ako myslel ked si to nevedia sami domysliet a ked s tym maju dlhodobo problem, aj tak sem lezu, asi to uz naozaj zacnem praktikovat a prestanem byt zhovievavy, kedze som si isty ze dost ludi co komentar nenapise clanok pochopi tak ako som ho myslel ale necitia potrebu sa tym chvalit, kdezto tu podaktori vyzdvihuju svoju blbost a obvinuju z nej autora, ja ked nejaky clanok nechapem, tak napisem ze ho nechapem (a naposledy som to spravil myslim trebars vcera u nejakeho, takze to nie je nic nezvycajne), ale nebudem pisat ze autor pise necitatelne a pod. zvasty, to ze tvoja 10r telka nechyti HDTV vysielanie nie je problem vysielatela alebo naopak aby ma niekto neobvinil z povysovania, to ze tvoja DVDRW mechanika neprecita diskety nie je problem toho kto ti ju dal, ja pisem pre tych co maju HDTV telky a disketove mechaniky

electron, 99% clankov na webe nehovori nic nove co by uz niekto niekde nepovedal, opakujem, tak ako didinovi, ak sa ti moje clanky nepacia, nelez sem, pisem pre tych ktorych bavia, viac si vazim 5 citatelov co moj clanok pochopia nez ked mi ich dojde 500 z ktorych 90% mi napise ze som blbec len za to, ze nepochopia clanok/ironiu, toto je tiez dovod preco tento blog uz nebude mat dlheho trvania, uz som z tych mas blbcov co sem lozia a nechapu unaveny

predpokladam, ze ty by si prisiel aj za Einsteinom ci Shakespearom a povedal mu ze je blbec co pise necitatelne, ked pise tak, ze to 95% ludi co si jeho clanok otvorili ho nepochopili

ak mas taky rezignovany nazor na politiku je to smutne, politika by mala byt o nejakej vizii, o dosiahnuti nejakeho ciela nejakym sposobom, o nejakych hodnotach a nie len o udrzani sa na stolicke peknym PR bez toho aby som vobec vedel kam SMERujem, ked jedine moje smerovanie sa riadi prieskumami verejnej mienky podla ktorej kludne za mesiac otocim nazory o 180st, len aby som sa udrzal v rebricku popularity

slubujem ze nabuduce sa uz pokusim nevysvetlovat nic v komentaroch, aby ma potom neobvinovali ludia ako judas a radsej sa ked tak spolahnem na tych chapavych citatelov co budu ochotni vysvetlit druhym clanok, aj ked odpoved bude trvat dlhsie ako ked mozem reagovat ja hned ked vidim novy komentar (a aj z tohto komentara budem reagovat uz len na predposledny odstavec ktory sa naozaj tyka clanku), ostatne u starsich clankov som s tym problem nemal, zda sa ze ak je ironia/parodia menej okata tak s tym maju podaktori problem...
http://markoff.biz/pivot/entry.php?id=96..
http://markoff.biz/pivot/entry.php?id=95..
10.03.2007 - 18:22
Electron
Ano, Markoff, mas pravdu uz sem nikdy nepoleziem, slubujem. Uz tvoju genialnu mysel nebudem otravovat mojimi prizemnymi komentarmi. Osobne som ti nikdy nepovedal ze si blbec. Ale teraz to musim, kedze si ma zaradil medzi skupinu "mas blbcov", si kreten, blbec, idiot. Dufam, ze som ta nijak neurazil a ked ta to urazilo, tak to necitaj.
10.03.2007 - 22:09
bryan
No mate tu veselo. Je zabavne citat clanky takehoto charakteru. Argumenty mate vsetci,len ktore su tie spravne ani "srnka netusi". Mimochodom ja nechcem byt agresorom a nebudem nikoho sudit, ved na nazor ma pravo kazdy. Markoff na tuto stranku som sa dostal dnes prvy-krat, upovedomil ma o nej moj "kamarat do deste", ze ta rad cita, no tak reku aj ja si daco precitam a zaroven ,tento krat nieco aj nestranne napisem. Nie som politolog a tieto temy su mi cudzie, radsej sa priklanam k filmovym recenziam. Su mojmu srdcu najblizsie. Nemam taky siroky obzor ako niektori. No mozno vyjadrim nejaky ten svoj skromny nazor pri recenziach.
10.03.2007 - 23:43
judas
Markoff, ty si vazne postihnuty -- zas a znovu sa ti nepodarilo vysvetlit niekomu, co si myslis, pripadne co si mysli dotycny.

Takze, skusim to tiez: ked si odmyslim, ze si to pisal ty, je to legitimny nazor ficovca. Ked si to neodmyslim, stale je to legitimny nazor ficovca, a doslova trapny pokus o zosmiesnenie takejto zalezitosti nic nemeni na tom, co som ti uz napisal.

To, ze riesis nejaku zatvorku, len potvrdzuje system tvojich komentarov, ktory som spominal.

Prepac mi, ze som nepochopil tvoju ironiu -- jedine mozne vysvetlenie je, ze neviem, co je ironia. Ale urcite to bude vysvetlene v niektorom z tvojich starsich clankov.

(Bacha! Dalsia zakerna zatvorka! Ak si niecomu nerozumel, pripadne s tym nesuhlasis, v nasledujucom prispevku ti mozem urobit logicky rozbor jednotlivych viet. Je nepripustne, aby si s niecim z toho nesuhlasil a neuznal to za vlastne!)
12.03.2007 - 14:04
eis
Mrzi ma, ze ludia, co to nepochopili, maju volebne pravo..

Markoff - neriesme to uz, kto vedel pochopil, kto nie nestoji za plytvanie casu
12.03.2007 - 16:56
PeŁo
OT ...to sa teda poriesilo. Diskusia asi 4x dlhsia ako clanok. Markoff, nabuduce sem postni iba nadpis a v diskusii sa postupne utvori clanok.
12.03.2007 - 20:24
Meno:

Komentare su moderovane, objavia sa po schvaleni neskor.