Markoff's blog - dennik z Ciny 2011-2016 a cestopis z Azie 2010-2011

Autonehoda v Novakoch

Rozne - 03.03.2007 - Markoff

Prerusujeme film kvoli mimoriadnej sprave: pri autonehode v Novakoch zahynulo 3-8 ludi a 1 bol tazko zraneny. Uvedena cesta je uzatvorena a je potrebne pouzit obchadzkove trasy. Na miesto nehody sa uz vybral minister dopravy, aj premier Fico a zasahuju tam dokonca aj hasici, policajti a lekari!

Nasleduju vypovede ocitych svedkov:
"Prave som sledovala telenovelu Argentinska sluzka, ked som odrazu zacula skripanie pneumatik a ohromny naraz, hluk bol taky intenzivny ze som nerozumela 2 vety ktore si povedala Maria s Juanom."

"Byvam oproti miestu autonehody a naraz bol taky silny, ze ked odletene koleso narazilo do mojej budy na naradie rozbilo sa na nej prasknute okienko, ktore bolo uplne v poriadku ked sa s kludom zatvarali dvere."

"Ja som z opacnej strany ulice a prechadzajuce hasicske auta sposobili prievan, ze mi az zabuchlo okno!"

Mons. biskup Lastovicka: "Tato udalost sa hlboko dotkla vsetkych obyvatelov Slovenska a sucitime s pozostalymi po autonehode. Uvitame ked kazdy napise co najviac komentarov s uprimnou sustrastou ku vsetkym clankom o autonehode, ktore po nehode najdu. Za kazdy komentar s uprimnou sustrastou ci e-mail o nehode dostanu pozostali 2 haliere. Taktiez je potrebne vynadat vsetkym bezvercom, ktori nesmutia nad nehodou."

17-rocny ekonomicky analytik Jan Pravica z Institutu pre vreckove teenagerov: "Nehoda bude mat velky dopad na slovensku ekonomiku a kazdemu obcanovi Slovenska sposobi stratu 90 halierov."

Redakcia uvita ak nam zaslete akykolvek fotomaterial k nehode. Zn.: cim krvavejsi - tym lepsie. Skutocne autorstvo nas nezaujima, bez problemov zverejnujeme fotky neznamych autorov bez ohladu na ich autorske prava.

Suvisiace clanky:
STV sa ako jedina televizia zachovala pri informovani o Novakoch triezvo (SME)
Tupost v hlavach (9.11.2005)
Smutim kvoli vcerajsku (3.4.2005)
Slovaci, hanba vam, ze nie ste ovce (7.1.2005)

>> Novsi - Pozostali po obetiach v Novakoch dostanu milion
<< Starsi - Ako na cestovne poistenie v zahranici s prehladom kludne za tretinove dnesne ceny

Komentarov: 11

orc
muhehe :] cynicke, ale ozajstne ...
03.03.2007 - 14:34
Andy
niekedy o tvojom dusevnom zdravy pochybujem.

Markoff - o mojom zdravy si kludne pochybuj a nechaj si to nabuduce pre seba (ake mam zdravye je mi vazne uplne volne), na taketo off-topic komentare tu vobec nie som zvedavy

ak by bol prisun blbcov obzvlast velky som pre nich ochotny spisat light verziu clanku, ktoru snad pochopia po jednotlivych bodov ktore co znamenaju/kritizuju, kedze zjavne na podaktorych je clanok prilis tazky
03.03.2007 - 18:48
Kozo
Tvoja schopnost empatie je az obdivuhodna.

Markoff - o nic mensia ako medii ci ludi verejne bliakajucich uprimnu sustrast pozostalym, ktori si o tyzden uz ani nespomenu ze sa tam nieco stalo, necitim potrebu davat taketo veci verejne najavo, nie som premier aby som sa z toho snazil neziskavat body, ani komercne medium aby som si zvysoval citanost a predaje reklamy a nie som ani zmanipulovane tupe tela ktore bude doma pojasene behat po byte a bekat aka velka tragedia sa stala, ktora nie je o nic vacsia nez 1-2 vacsie autonehody ktorym sa venuju 3min z celodenneho vysielania medii
04.03.2007 - 11:24
THeBaNDiT
2 Markoff: nemozes predsa porovnavat vybuch tovarne na zneskodnovanie municie, po ktorom ostal obrovsky krater a okrem zivotov aj velka materialna skoda, so zopar autonehodami... premier a ministri tam prisli, pretoze to je ich povinnost, a v tom case tak ci tak este nebolo jasne, ci zahynuli 3 ludia, alebo 60ti ludia... (co by na veci aj tak nic nemenilo) a ak by neprisli, bolo by zasa zle, ze neprisli, co? ;)

Co sa mne hnusi, je postoj medii, ktori pchaju pozostalym pod nos mikrofony a nakrucaju ich bolest. A to nielen v tomto konkretnom pripade...
04.03.2007 - 15:46
THeBaNDiT
este dodam, ze autonehody su (zial) bezna vec, ale taketo nestastia nie, preto ten medialny cas. Ale to vsetko je len moje zamyslenie sa, nemam v zaujme sposobit tu ziadne konflikty ;) :)

Markoff - smrtelne pracovne nehody snad nie su bezna vec? tam zavali zemina 2 chlapov, tam spadnu zlesenia, tam buchnu chemikalie... prosim ta, keby tych 3-8 ludi zahynulo v US Steel tak to ma par minut v spravach a tym by to cele skoncilo, jediny rozdiel je v tom, ze tu mohli ludia vidiet exploziu a povybijalo to aj nejake okna ludom mimo, tak z toho media hned spravili peknu nafuknutu dramu na vikend, vsak ked je uhorkova sezona treba si vyrobit temu...

ad povinnost - to beriem ako pokus o vtip z tvojej strany... nabuduce budem pozorne sledovat ci k pracovnej nehode i vacsej autonehode dobehne povinne minister a premier...
04.03.2007 - 15:55
THeBaNDiT
v podstate mas pravdu, ale najma pre ten vybuch a porozbijane okna v okolitych obciach sa jedna o velku udalost, ktora je, ci chces, alebo nechces, nestastim... a je len stastim v nestasti, ze straty na zivotoch nie su vyssie...

a stat je majitelom akciovky, ten zavod spada aj pod ministerstvo obrany, tak sa to snad aspon ministra obrany tyka, ci nie?

a ano, smrtelne pracovne nehody su tiez (zial) bezna vec, ale stale si trvam na tom, ze vybuch municie s kraterom velkym niekolko desiatok metrov a skodami v okoli niekolko kilometrov nie je bezna vec ani u nas ani vo svete.
04.03.2007 - 16:17
Brandys
... suhlas ciastocne s Markoff aj THeBaNDit, ale v kazdom pripade ocenujem nadcasovost prispevku v sucasnej spleti akoze "emocii". Presne prve co ma napadlo po nehode boli autonehody, prip. ine nestastia. Je mi luto co sa stalo, ale aby som sa na to pozeral 3 dni od rana do vecera v roznych spec. prispevkoch a debatach - dakujem - mam svoje starosti... P.S: prirovnal by som to k r. 2001, ked padli dvojicky. Druhy den na to som napisal na nemenovany portal prispevok v zmysle, ze si za to mozu amici sami a ze budu mat dovod na "legalnu" agresiu - a dav zmanipulovany mediami ma div co nezozral. Pytam sa - aka je situacia v r. 2007?
05.03.2007 - 07:53
Szombat
Markoff ma za tento komentar asi nepochvali, ale myslim, ze je uplne jedno co si povedala Maria s Juanom. Akakolvek cast Argentiskej sluzky prerusena v nahodnom okaminu plynule nadvazuje na akukolvek inu lubovolne zvolenu cast.
05.03.2007 - 15:06
THeBaNDiT
Ja len dodam, ze aj mne vadi, kolko casu tomu novinari a media venuju... a ktovie, dokedy to potrva. Pretoze to uz aj podla mna fakt trosku prehanaju...
05.03.2007 - 18:32
xxc
bezvyhradne suhlasim s markoffom

Markoff - tvoje viecka su tazke, logujes sa na inetbanking a posielas peniaze na 5581465/5200
05.03.2007 - 20:37
SoFi
Plne chapem Markoffa - viecka mam zatial lahke ;-)), pretoze pred tou nehodou som sam nenavidel zbytocne opakujuce sa sokujuce ohnivo krvave spravy z roznych casti sveta...
Az doteraz, kedze mam pribuznych v tej oblasti, som sam bol nalepeny na TA3, a cakal, ake nove spravy mi prinesu, pretoze som sa z BA k pribuznym 2 hodiny nemohol dovolat.
To, ze potom tie spravy boli zvacsa tzv. vatove, hlavne aj pre vyroky-nevyroky kompetentnych a neustale ich tocili dokola, ma samozrejme tiez vytacalo. ... aj ked z uplne ineho dovodu ako tych, pre ktorych to bola "zasa katastrofa, velmi chutiaca mediam" ...
Ja som cakal na normalne spravy, napr. o stave okolitych ciest, ovzdusia a pod.
Myslim, ze ked pred casom v BA buchol DETOX, tiez ludia cakali na tzv. prakticke spravy ...
13.03.2007 - 18:32
Meno:

Komentare su moderovane, objavia sa po schvaleni neskor.