Markoff's blog - dennik z Ciny 2011-2016 a cestopis z Azie 2010-2011

KDH odchadza z vladnej koalicie - 6.2.2006 statny sviatok

Rozne - 06.02.2006 - Markoff

(SME) "Po odmietnutí predsedu vlády a SDKÚ Mikuláša Dzurindu zaradiť zmluvy o výhrade vo svedomí na rokovanie vlády a po jeho nedôstojnom a lživom útoku na ministra spravodlivosti Daniela Lipšica a celé Kresťanskodemokratické hnutie, KDH odchádza z vládnej koalície. Pavol Hrušovský, predseda KDH"

6.2.2006 je velmi stastnym dnom pre mnoho ludi, ktori po sledovani dnesnych sprav otvorili flasu vina na pocest odchodu KDH z vladnej koalicie kvoli nejakej krestanskej zmluve dobrej len pre ortodoxnych Krestanov, ktora ich mala zvyhodnovat oproti obcanom s inym vierovyznanim alebo bez vierovyznania. Tento krok nas nesmierne mrzi, vo vlade uz nebudu sediet krestanski fanaticki snaziaci sa spravit zo Slovenska klerikalny stat podliehajuci vatikanskym zakonom nadradenym nad slovenskymi.

Neviem co tymto krokom KDH sledovalo, ale ked si mysli, ze svojou zasadovostou nieco dokaze a ze jeho odchod bude niekoho mrziet, tak je na omyle, jedine co dokazalo je, ze vzbudilo v kvante ludi v zaplave sedivych sprav aspon usvit niecoho dobreho a dovodu k radosti svojim odchodom ktory nas vsetkych nesmierne mrzi.

Odchadzas krestansky minister Fronc, ktory si nic nedokazal, budeme na Teba dlho spominat, co to trepem, zajtra si na Teba ani nespomenieme, to skor na jogina Ftacnika... Odchadzas nas mily najmudrejsi arogantny minister Palko, co si bez Teba a Tvojej populistickej politiky pre media (a nulovych realnych zmien majucich dopad na bezpecnost obyvatelstva) pocneme, nehovoriac o Tvojom teplom hovorcovi Skreckovi, ktory sa to snazi stoj co stoj skryvat coby hovorca ministra za KDH. A Ty nas zasadovy Palo Hrusovsky, je Ta velka skoda po odchode z kresla predsedu parlamentu, snad sa so vsetkou svojou serioznostou v tvari uplatnis ako hrac pokru.

Tolko zlych sprav, ani neviem ako dnes zaspim pri predstave ze uz medzi ludmi, ktori nam vladnu nebudu krestanski fanatici z KDH. Ze uz nebude prijata vatikanska krestanska zmluva.

KDH svojim vystupenim z vladnej koalicie preukazalo, ze je mu jedna krestanska zmluva s Vatikanom tykajuca sa len zopar fanatickych Krestanov, ktori by ju chceli vyuzivat na ulievanie sa v praci nadradenejsia nad zaujmami vsetkych obyvatelov Slovenska, ktori potrebuju stabilnu vladu. KDH preukazalo, ze nech su jeho nazory akokolvek hlupe, su to nemenne nazory KDH a za nimi si zasadovo stoji, aj keby to malo znamenat pad koruny a problemy pre obyvatelov SR. Hovorit v suvislosti s KDH o zasadovosti, ktoru treba chvalit mi pride ako hovorit o zasadovosti u islamskych teroristov, ktorym nedojde aku blbost robia, ked sa zo zasady odpalia s opaskom trhavin, podstatne je ze su zasadovi a nemenia postoje.

Slovenska demokraticka a krestanska unia (SDKU) by po dnesnom zasadovom odmietnuti prijat tuto zmluvu vyhodnu len pre par fanatickych Krestanov mohlo konecne zo svojho nazvu vypustit do Kacko pro forma (a KDH pre zmenu to Decko) nech nazov viac zodpoveda realite. Treba pochvalit SDKU za krok, ktory umoznil neprijatie zmluvy ktora by bola vyhodna len pre niektorych obcanov na ukor niektorych proti comu sa SDKU spravne zasadovo postavilo a tuto hlupu zmluvu aj pod tlakom verejnej mienky slovenskych volicov hlasiacich sa naoko ku Krestanom odmietlo a zabranilo tak moznosti aby mohol hocikto povedat ze nebude robit to a to lebo mu to jeho krestanske svedomie nedovoluje a ze je Krestan zistil az po prijati do prac. pomeru.

PS: Lipsic mi prisiel byt docela OK, toho je skoda ze sa spojil s tou krestanskou pakazou a sam sa podielal na pretlacani tejto vatikanskej hovadiny. Ktovie co hovori ten jeho Boh na volny zvazok s moderatorkou Oravcovou s ktorou sa na seba v posteli zaiste len nepozeraju, ked mame docinenia s tak zasadovym Krestanom.

>> Novsi - Kto stoji v skutocnosti za karikaturami proroka Mohameda
<< Starsi - Nenechavajte v dosahu deti neoznacene dozy

Komentarov: 19

hebepmope
Dobre ze vypadli ALE:
ked povedali ze odchadzaju z koalicie este to neznamena ze aj z vlady :D
/moze to vobec fungovat ? /
ked sa zmluva neprijala teraz neznamena to ze sa im to este nemoze podarit niekedy v buducnosti :(

Markoff - AFAIK v stredu by mali podat demisie ministri, predseda parlamentu neviem ale snad hej, ad do buducna - preto treba volit pravicove strany ktore nevyznavaju prvky krestanskeho fanatizmu
06.02.2006 - 21:10
TiTAN
konecne :)
06.02.2006 - 22:19
brano
to Markoff: no problem je prave v tom, ze "pravicove strany ktore nevyznavaju prvky krestanskeho fanatizmu" su tu dost podpultovym tovarom...
06.02.2006 - 23:41
Fifo
to hebepmope> ja som si myslel ze vo vlade moze but len koalicna strana, alebo sa myslim ??
07.02.2006 - 11:21
hrocher
tri krat hura!!!!!!konecne mame pokoj od tych "krestanov"ktory "robili vsetko pr BOHA"a hrabali si pre "neho"majetky v ktorych byvali jeho "ovecky"!!!!!!!!!ja ako ateista sa teším,velmi
07.02.2006 - 11:45
brano
aj mna seru take veci, ako presadenie nabozenstva na skolach, alebo farari na policii ci vojenskych posadkach... ale ked sa na to pozriem z politickeho hladiska, podla mna KDH nebola tak zla (v zmysle nebezpecna) strana... oni su totiz aspon velmi principialni a tym padom citatelni a clovek vie, co od nich moze cakat... a to ze maju v programe veci ako vyhradu svedomia, zakaz intrupcii a podobne ma nikdy netrapilo, pretoze viem, ze nic z toho by v skutocnosti nikdy nepresadili a mlatenie prazdnej slamy je neskodne... z tohto pohladu je ovela horzia SDKU, ktora sice nie je taka katolicka, ale zasa nie je ani nijaka ina a nikto nevie, co od nich cakat... rovnako Smer a HZDS su strany, ktore su nebezpecne, lebo su necitatelne... takze podla mna nie je velmi co oslavovat...

Markoff - v podstate suhlasim, akurat si nemyslim ze by tie ich myslienky boli take nepresaditelne, som rad ze sa voci tomu SDKU vyhranila a pridala sa skor na stranu liberalov ako na stranu dochodcovskych Krestanov ktori mohli lakat na koho stranu sa pridat pri zmluve, SDKU mi aktualne pride ako standardna pravicova strana s kopcom tunelov, ale ale pravicova, KDH su sice tiez fajn praviciari, ale oproti SDKU maju ako bonus ten krestansky fanatizmus, inak suhlas ze tu nie je rozumna alternativa, skoda ze DS/OKS su bez sance, stale som zvedavy ako sa ukaze HZDS, predbezne to vyzera ze z nich budu praviciari, uz len keby Meciar nebol predseda aj bych uvazoval o ich volbe
07.02.2006 - 12:24
ja som rad ze odisli, takto sa politika nerobi - davat ultimata. Sa zachovali ako male decko a tak im treba. Asi su si isti, ze budu v dalsej kolaicii.
Cim dalej pozorujem politicku scenu, tym mam blizsie k Slobodnemu Foru, lebo fakt uz nie je koho volit. A kazdy s kazdym sa hadaju a vehementne hovoria ze s nimi do koalicie nepojdu. Uvidime po volbach, to len bude sranda.
Dalsia vec - kolko vydrzi podla Vas vlada ? Ja si myslim, ze to vyzera na predcasne parlamentne volby do 2 mesiacov.
just my .5 halls :)

Markoff - nie, predcasne volby nemozu byt tak rychlo, 2 mesiace od krizy, to je prakticky nerealizovatelne, minimum su 3-4 mesiace kym prebehnu vsetky pravne ukony, v juni by boli idealne, aspon by museli cez prazdniny fachcit a bolo by aj lepsie pocasie na volenie, celkovo sa mi pacil dlhodoby navrh HZDS skratit volebne obdobie a posunut ho na junovy zaciatok, rozhodne lepsi datum nez septembrove kedy su letne mesiace vyslovene zabity cas starej vlady ktora vtedy uz beztak nic nerobi a dovolenkuje/kampanuje

inak SF snad nemyslis vazne, stranu kritizantov ktori nevedia nic ine ako kritizovat a nie navrhnut lepsie riesenie a celkovo sa hraju na socialisticku stranu aj ked sa hrdo oznacuju ako stredopravi, vsetky ich postoje vyjadruju ze su to lavicovi socialisti, to uz vazne radsej rovno SMER, to je aspon lavica co sa nehra na pravicu, SF je nejaky bastard ktory akurat u pomylenych stredopravych volicov ubera hlasy SDKU/KDH/HZDS, ktore uz vazne radsej volit nez nejaky SiFon
07.02.2006 - 15:10
Jozef
Ešte by sa k tomu hodilo referendum o odlúčení cirkvy od štátu a rozhodnutie vlády o tom, že konečne aj svatí majú platiť dane. Brať chce každý z nich, ale dávať nikto. ktorý cvičený blb by kedy podpísal nevypovedateľnú zmluvu a to ešte s bandou, ktorá sa celú históriu živila z nešťastia druhých a štvania... Ako som dnes ráno počul: "kde bolo to ich svedomie, keď sa videli to ožobračovanie ľudí a bezdomovcov na ulici?"
07.02.2006 - 21:24
Pika
KDH je len banda niktosov, teda az na Lipsica a jeho 3x a dost. Ich fanatizmus a arogancia je vo vyspelom state nemyslitena. Ked davali ultimatum vedeli dopredu ako to dopadne a som veeelmi rad ze ich koalicnici nepodporili. Zmluva o svedomi je sice teoreticky pekna vec ale v praxi a pri pripadnom dodrziavani by mohla ochromit fungovanie statu :0

Ved si predstavte, ze pojdete do SHOPu kupit kondom a nejaka krava dochodkyna-predavacka vam ho odmietne predat s dovetkom ze Sex je manzelska zalezitost pri plodeni deti.... dakujem pekne
A koho volit? HZDS,KSC- nikdy. SMER-ten blby populista ma len plnu pusu zvastov, ktorimi len dava najavo svoju neodbornost. Asi cital nieco od uja Meciara pri dojeni krav. SF su len banda odpadlikov ktori videli sancu sa zviditelnit.... a dalsie ani nespominam :0
08.02.2006 - 10:08
tak to uz tu mame, Markoff, mal si pravdu, dali to na jun, kazdopadne predcasne budu. So SF som srandoval, clovek si ozaj nema z coho vybrat, takze ja budem volit ako stale - SDKU. Skoda, ze na nasej politickej scene nikto normalny nie je.

Markoff - moje nazory koho (budem) volit sa nezmenili odkedy som sa k tomu vyjadril uz skoro pred rokom, vyjadrenie k SF chybalo (to je tu vyssie v komentari), vyjadrenia k zvysnym tam su, takze medzi ktorymi dvoma sa rozhodujem uz od min. marca si moze kazdy pozriet sam a rovnako cez dalsi link pozriet aj koho som volil vo volbach 2002:
http://markoff.biz/pivot/entry.php?id=62..
08.02.2006 - 10:14
dzejo
suhlasim ze nie je z coho vyberat a SDKU nevidim ako alternativu k nevyberu. ak bude teply jun, tak sa pojdem radsej okupat a opalit ako dat hlas niektoremu z tych klamarov.
BTW, sranda jak vam vsetkym lezi KDH v zaludku a vobec vam nevadi, ze sucasny premier spolu s Kukanom (obaja slobodomurari jak visiti) vam do oci klamu a zapiraju aj nos medzi ocami.

Markoff - tym postojom ze nepojdes volit toho naozaj vela ovplyvnis a dopomozes vela veciam, potoms a nestazuj ked ti SMER zvysi dane aby ich neschopaci s min. mzdou mali nizsie resp. mali este nejake prispevky navyse oproti tebe...

ad Dzurinda a Kukan a klamanie - tebe to asi stale nedocvaklo - to ze si nakradnu pre seba a svojich kamaratov sa berie ako samozrejme, v tom nie su odlisni od KDH a inych, ale ked uz kradnu tak nam aspon hovoria lubive reci zhodne s nasim svetonazorom a nerobia nam kazanie o Bohu a tom ako mame zit a nechcu nam obmedzovat bezne ludske slobody ako keby sme uz dost neboli obmedzeni peniazmi... narozdiel od nich KDH si kradne a este k tomu ti dava aj kazanie ako zit, to je uz vazne nechutne ;-)
08.02.2006 - 23:11
THeBaNDiT
Ja budem volit Smer. Pred minulymi volbami sa Smer zaväzoval, ze ak sa do 100 dni po volbach nedostavia iste presne definovane vysledky, odstupi (samozrejme, ak by zostavoval vladu). To sa mi videlo a vidi byt ferove. Alebo si myslite, ze by sli do vlady preto, aby za tych 100 dni nahrabali co najviac? Sak by ich ludia rozdupali...
Fico ma za sebou dlhorocnu politicku prax, co ho ja pocuvam, tak hovori rozumne... Mozno budem hovorit inac po volbach, ale nikto iny z terajsej politickej sceny pre mna neprichadza do uvahy... HZDS keby sa zbavilo predsedu, mohlo by byt konecne rozumnym hracom... Madari sa hraju najmä na svojom piesocku, SDKU tiez (BA a okolie).
Lepsiu alternativu, ako SMER, nevidim.

A ku KDH... to, ze si dalo take ultimatum, bolo jednoznacne preto, aby sa distancovalo od vlady a slo do novych volieb "s cistym stitom". SDKU i KDH sa z tohto "rozchodu" snazia vytazit co najviac... aki su oni teraz ferovi a spravodlivi, chcu to najlepsie pre obcana, ci beka. Pred minulymi volbami uz balili periny, a zrazu BUM, nalepili spolu dostatok hlasov na pravicovu vladu, Hrusovsky v telke kratko po zverejneni vysledkov dobre ze neskakal od radosti. Ze vraj konecne tu bude vlada s jednotnym programom, a teda konecne vladnutie (rozumej privatizacia (rozumej hrabanie)) bez problemov. No, akosi sa casto nepohodli...

Vysledok? Znova budem volit Smer. Bodka.
09.02.2006 - 07:41
Pika
THeBaNDiT> Fico hovori rozumne? a k comu? Ked odchadzal z SDL (ak sa spravne pamatam) tak bol dobra alternativa, lenze teraz je z neho obycajny populista. a nevyse neodbornik.. Staci ked sa zapocuvas a zistis ze stale hovori len o tom istom a nikdy neponuka konkretne navrhy. Videl som ho pri zivich debatach a ten chlapec fakt nevie o com. A uplne som sa trhal od smiechu ked ten jeho kvazi odbornik pri vysokych svetovych cenach ropy hovoril ze ak by bol on vo vlade tak by zabezpecil nizke ceny ropy (nevohorilo sa o vyske dani)... ON SPECIALISTA co cital stredoskolsku ekonomiku pri cisteni mastale...

Ak sa dostane SMER k moci bude veeelmi zle...
09.02.2006 - 10:17
THeBaNDiT
2 Pika: Takze Fico podla Teba neponuka konkretne navrhy. Ak by aj, tak co je na tom zle? Naco by radil terajsej vlade? Alebo chces povedat, ze NEMA konkretne navrhy? Takze podla Teba mu asi ide iba o to vyhrat volby a zostavit vladu. A potom si zaramcekuje fotku a odstahuje sa zo Slovenska, ze? Hmm?

Verim, ze Smer dostane tak vela hlasov, aby zostavil vladu s jednou, nanajvys dvoma dalsimi stranami...
09.02.2006 - 12:02
xxc
To bohova vlada, zostait vladu a po 100 dnoch skoncit :-D Ja by som smer nevolil, to ich zmyslanie nie je spravna cesta.
09.02.2006 - 12:29
Pika
THeBaNDiT> SMER neponuka konstruktivny kritiku, len hulaka. Nejde o radenie ale kricat vie kazdy. (v pripade, ze je v politike pre obcanov nema problem predlozit lepsi zakon i v pripade ze je v opozicii a neodklada do dalsich volieb) Volby dozadu vyhralo HZDS a tiez (nastastie) nezostavoval vladu....
09.02.2006 - 14:42
FIFO
SMER nebudem volit za nic. Suhlasim plne s Markoffom, SMER ak zostavi vladu dosadi do rezortov svojich dementov, bude musiet zvysit dane aby naplnil statny rozpocet. Vizie: zahranicna politika nulova, investori ziadni, navysenie dani podla vzoru politiky skandinavskych socialnodemokratickych krajin, kde su obrovske dane, a stat centralne spravuje vsetko. Rozdiel je v tom, ze tam vedia ako. Ficovi ide len o jedno a uskutocnuje to zarucenym sposobom z dejin Slovenska -> napodobnuje Meciara. A na konci nam mozno aj zaspieva.. Ale to uz nikto mlady a schopny, zatial bez prostriedkov na Slovensku nezostane, radsej ujde niekam kam sa to oplati.
Inu radim nakupit dolare a ine devizy, koruna po pade vlady rychlo padne... a ktovie keby a ci sa este preberie. Ja by som taky optimista nebol.
09.02.2006 - 17:04
xxc
Nie nahodou po znizeni dani sa ich vybralo viac? Preco by potom zvysovali, aby vybrali menej? :-)
09.02.2006 - 17:33
THeBaNDiT
2 FIFO: "Ficovi ide len o jedno a uskutocnuje to zarucenym sposobom z dejin Slovenska -> napodobnuje Meciara." (koniec citatu) A o co mu teda podla Teba ide? A vobec, preco by mal zvysovat dane? Noze ma pouc...

2 xxc: Ked Ti zvysim dan, vyberiem od Teba viac penazi, nie? A naopak.

Markoff - nie, neplati medzi tym priama umera, ze ked zvysis dan tak by si mal aj vybrat viac penazi, ludia zacnu o to viac zase podvadzat a vyhybat sa ich plateniu a bude to demotivovat ich prac. vykon a pod., bolo by to nadlho

kazdopadne toto nie je ziadny demokraticky weblog, kde si moze kazdy hovorit co sa mu zachce, tolerantny som bol az az doteraz a dalsia (hlupa) propagacia strany SMER/KSS tu uz nebude dalej tolerovana
09.02.2006 - 20:47
Meno:

Komentare su moderovane, objavia sa po schvaleni neskor.